lørdag 10. september 2011

Sommerens kaffeveskeproduksjon

I sommer har jeg sydd noen kaffevesker på bestilling. Artig å vite at mine kaffevesker henger på skuldre til damer både på Mo, i Bergen, i Oslo, i Meløy og ellers noen steder jeg ikke vet om...

NB!!   Nå er jeg tom for kaffeposer, så hvis du er kaffedrikker og drikker Friele kaffe, vil jeg gjerne overta posene når de er tomme....


Her er i allefall de siste jeg har laget;
Nr. 6 Denne ble bestilt som en gave.
Nr. 7. Også en gavebestilling.

Nr. 8. Dette er også en bestilling som skulle være gave til en dame i Bergen.

Nr. 9. Bestilling fra en dame i Oslo. Den første jeg har sydd med glidelås.

Nr. 9. Detalj. Ble ikke så aller verst..

Nr. 9. Detalj. Lomme innvendig (på alle veskene)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere